آموزش رایگان خرید بیتکوین
نوشته شده توسط : factcoins

 

چرا بیتکوین بخریم؟

 

در ابتدا ساتوشی ناکاماتو بیتکوین را به عنوان یک روش پرداخت جایگزین معرفی کرد زیرا ارزان‌تر و سریع‌تر از نقل و انتقالات بانکی بین‌الملل بود. قابلیت غیر قابل برگشت تراکنش ها در این سیستم برای بازرگانان (کمی هم برای کاربران) مفید بود. اگر به عنوان مصرف کننده بخواهیم متوجه شویم که اصلا چرا بیتکوین بخریم بهتر است بدانیم که مصرف کنندگان می‌توانند از میان تعداد زیادی تجار داخلی و خارجی بهترین‌ها را انتخاب کنند و  با استفاده از سیستم بیتکوین مبلغ خریدشان را به هر جایی از این کره خاکی بفرستند، بدون اینکه نگران کارمزد انتقال وجه باشند. به علاوه، جزئیات معاملات آنها رمزگذاری شده پس اطلاعات شخصی آنها فاش نمی‌شود.

اخیراً با بهبود روش‌های پرداخت داخلی و توسعه سریع فرم‌های جایگزین نقل و انتقالات بین‌المللی (به غیر از رمزارز)، برتری بیتکوین در این زمینه بسیار کاهش یافته است، مخصوصاً با افزایش کارمزدها و عوامل کندکننده شبکه بیتکوین.

 


بیشتر بدانید:بیتکوین چگونه به وجود می‌آید؟ 


 

 

علاوه بر این، افزایش روزافزون قوانین نظارتی برای جلوگیری از پولشویی و معاملات غیرقانونی، باعث شده کمتر از رمز ارزها استفاده شود. با این وجود هنوز هم در برخی از نقاط جهان، بیتکوین از کارآمدترین و ارزان‌ترین روش‌ها برای انتقال پول به فرامرزها است و دلیل خرید بیتکوین برای آنها محرض است. در حال حاضر تعداد زیادی از  استارت‌آپهای حواله پول از قابلیت های این سیستم بهره می‌برند.

سال گذشته، Coinbase خدمات انتقال فرامرزی و حضانت را برای مشتریان آسیایی و اروپایی خود فعال کرد. همکاری صرافی های Bitex  و Bantotal در اروگوئه پرداخت مستقیم بیتکوین در ۶۰ بانک آمریکای لاتین را بسیار آسان کرده است.

 

جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فکت کوینز مراجعه نمایید.





:: برچسب‌ها: Bitfinex , آموزش رایگان خرید بیتکوین , بلاک چین , بیتکوین , تبادل بیتکوین , تکنولوژی بلاک چین , خرید بیتکوین , رمزارز , ساتوشی ناکاماتو , صرافی های بیتکوین ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: